Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Dit mooie prentenboek zonder woorden is een ode aan het boek: er dwarrelen boeken door de lucht. Olifant plukt er eentje uit en trekt lezend de wereld rond. Olifant leest voor, inspireert, doet aan leesbevordering!
Dutch literature --- fantasie (themawoord fictie) --- boeken (themawoord fictie) --- lezen (themawoord fictie) --- kleuteronderwijs driejarigen (doelgroep) --- kleuteronderwijs vierjarigen (doelgroep) --- kleuteronderwijs vijfjarigen (doelgroep) --- prentenboeken (genre) --- Lezen --- Fantaseren --- Boeken --- Prentenboeken zonder tekst --- Prentenboeken --- Jeugdboeken 03-06 jaar --- PXL-Education 2020 --- kinderboek --- prentenboek zonder tekst --- vanaf 3 jaar --- verbeelding --- lezen --- fantaseren --- olifanten --- prentenboeken --- prentenboeken zonder woorden --- Fantasie --- Boek --- Onderwijs --- Industrie --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Schrijven --- Spel --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Communicatietheorie --- Literature --- Prentenboeken ; verhalen
Choose an application
Pop én spel is de herwerkte versie van Popgepast, een handboek dat al tien jaar meedraait en waarvan 3000 exemplaren over de toonbank gingen : een heuse bestseller dus bij de non-fictiewerken. Je vindt in dit boek een schat aan concrete bruikbare tips en 43 verhaallijnen waarmee je meteen aan de slag kunt gaan. Naast tien nieuwe scripts werden heel wat nieuwe inzichten toegevoegd en gekaderd binnen andere vormen van drama.
Dramatische expressie --- Poppenspel. --- Basisonderwijs. --- Feesten. --- Projectonderwijs --- Kleuteronderwijs. --- Didactics of the arts --- poppenspel --- lager onderwijs --- dramatische expressie --- Didactics of primary education --- vakoverschrijdende thema's --- kinderfeesten --- Didactics of social education --- 908.3 --- carnaval --- feesten --- halloween --- huwelijk --- verjaardagen --- Carnaval --- Feesten --- Geboorte --- Halloween --- Huwelijk (Trouwen) --- Jarig zijn (Verjaardag) --- 477 --- Expressie --- Muzische vorming --- 398.33 ) * KALENDERFEESTEN --- 477.9 --- dierendag --- feesten (ler) --- geboorte --- kalenderfeesten --- proclamatiefeest --- valentijn --- Kleuteronderwijs ; didactiek --- kalenderfeesten, volksfeesten, stierengevechten --- Kalenderfeesten - Volksfeesten --- Muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- Didactiek van de kunst --- Didactiek van het lager onderwijs --- 792.97 --- poppenkast --- poppen --- 433.6 --- 794 --- Poppen --- Poppenspel --- Poppenkast --- 792.9 ) * POPPENSPEL --- poppenspelen --- poppenkasten --- handpoppen --- Poppenspel ; basisonderwijs --- 472.16 --- 794.31 --- 477.3 --- handvaardigheid --- Dramatische expressie ; basisonderwijs --- 477.2 --- 471.41 --- Poppenkasten --- poppenspel, poppenkast --- Kind, spel en speelgoed --- Marionetten- en poppenspel --- Taal en verbale expressie --- Handpoppen - Stokpoppen --- Didactics of sports and games --- Poppenspelen --- Kinderfeesten --- Verjaardagen --- Huwelijk --- Dierendag --- Valentijndag --- Einde van het schooljaar --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Boeken --- Einde schooljaar --- kleuteronderwijs --- Didactics of Kindergarten --- theater --- Feest --- Kinderfeest --- Verjaardag --- Valentijnsdag --- Muziek --- Kaart --- Boek --- Onderwijs --- Industrie --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Communicatietheorie
Choose an application
Waar komen de spullen in mijn schooltas vandaan? Waaruit bestaat het? Ik leer over grondstoffen en hun herkomst. Ik verdiep me in (on)eerlijke handel en internationale organisaties. Wat doet reclame?http://www.opverkenning.be/nl/materiaal_themaschriften/leerjaar-5
#BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- 476.1 --- wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie --- Lager onderwijs --- 476.11 --- 476 --- schoolboeken --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Music sound recording --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- PXL-Education 2016 --- basisonderwijs --- PXL-Education 2017 --- Basisonderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- Wereldoorlog I --- Tuinbouw --- Landbouw --- Voeding --- België --- Vervoer --- Vervoermiddelen --- Democratie --- Grondstoffen --- Reclame --- Eerlijke handel --- Technologie --- Uitvindingen --- Water --- Seriëren --- Consumptiemaatschappij --- Rechten van de mens --- Diversiteit --- Duurzame voeding --- Mobiliteit --- Openbaar vervoer --- Fotografie --- Ganzenspelen --- Geschiedenis --- Veeteelt --- Kaarten --- Luchtfotografie --- Velden --- Groenten --- Fruit --- Seizoenen --- Onderzoeksvragen --- Provincies --- Steden --- Autosnelwegen --- Spoorwegen --- Waterwegen --- Trams --- Rome --- Satellieten --- Aarde --- GPS --- Staatsinrichting --- Gemeenschappen --- Gewesten --- Koningshuis --- Politiek --- Tijdlijn --- Oceanen --- Zeeën --- Werelddelen --- Natuur --- Koken --- Bevriezen --- Wetenschap --- Waterkringloop --- Waterhuishouding --- Waterverbruik --- Periodiek systeem der elementen --- Chemische stoffen --- Chemie --- Industrie --- Rechten van het kind --- Drones --- Zelfhulp --- Elektronica --- Vliegen --- Da Vinci, Leonardo --- Kunst --- Planten --- Bloemen --- Mensen --- Dieren --- Geld --- Betaalmiddelen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Ganzenbord --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Milieu --- Kaart (geografie) --- Veld --- Groente --- Seizoen (jaargetijde) --- Onderzoeksvraag --- Provincie --- Stad --- Autosnelweg --- Waterweg --- Tram --- Satelliet --- Aarde (planeet) --- Media --- Gemeenschap --- Gewest --- Maatschappij --- Film --- Oceaan --- Zee --- Werelddeel --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Groep --- Kind --- Voorlichting --- Periodiek systeem --- Stof (chemie) --- Spionage --- Communicatietheorie --- Kinderrechten --- Drone --- Vliegen (werkwoord) --- Uitvinding --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Cultuur --- Samenleving --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Plant --- Bloem (plant) --- Ecologie --- Motief --- Nomenclatuur --- Mens --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Betaalmiddel --- Vervoermiddel --- Drank --- Gezondheid --- Mensenrechten --- Inclusie --- Maatwerk --- Grondstof --- Sociology of environment --- Didactics of social education --- Economics --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
De kunst van op een zinvolle manier om te gaan met de alomtegenwoordige media noemen we mediageletterdheid.Omdat media ons dagelijks omringen, zijn drie vaardigheden broodnodig: media kennen, media begrijpen en zelf media creëren. Onder het eerste verstaan we de vaardigheden om de wegwijzers in onze informatiesamenleving te lezen en zonder handleiding te kunnen hanteren. Media begrijpen slaat op de kritische omgang met de media: hoe functioneren ze, hoe werken ze op ons in en wat hebben ze ons te bieden? Onder zelf media creëren rekenen we alle vaardigheden die ons in staat moeten stellen om actief mee te bouwen aan media en de verspreiding van informatie en om de media te gebruiken voor onze zelfexpressie. Maak mij wat wijs wil de meervoudigheid van mediageletterdheid in kaart brengen en inzichten geven voor een zorgvuldige omgang met de media die ons leven sturen. Kunnen wij kinderen en jongeren, die opgroeien met de digitale media, nog iets leren? Kunnen ouderen iets van jongeren leren in hun omgang met de media? Welke kunst moet je verstaan om televisie te kijken en reclame te begrijpen? Zijn wij het gebruik van de oude gedrukte media, zoals het boek en de krant, verleerd? Met jong en oud voor ogen, besteedt dit boek aandacht aan de problemen van toegang tot de media (digitale kloof), gebruik en kennis begrip van de media, en zelf creëren van de media.
Media. --- media --- mediagebruik --- interactieve media --- media-educatie --- Mass communications --- 090 --- 433.5 --- audiovisuele middelen --- informatica --- internet --- multimedia --- Media -- Communication --- Massacommunicatie --- 316.774 --- #SBIB:309H1016 --- #SBIB:309H400 --- BPB1012 --- Moyen de communication --- Technologie numérique --- Journal --- #KVHA:Media --- boeken --- computergebruik --- games --- lezen --- 031 --- informatievaardigheden --- media-opvoeding --- mediageletterdheid --- 520.7 --- TV --- computer --- Informatievaardigheden --- Internet (e-mail, website) --- Massamedia (media) --- Televisie --- 110166.jpg --- Media --- digitale media --- mediaopvoeding --- televisie --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Media en publieksgroepen: algemene werken --- Communicatiemiddel --- Digitale technologie --- Krant --- informatie en documentatie --- Massamedia --- Audiovisuele opvoeding --- Automatisering en maatschappij --- Communicatiemiddelen --- Mediaopvoeding --- Digitale media --- Multimedia --- Internet --- Computerspelen --- Elektronische leeromgeving --- Sociale communicatie --- Kinderen en jeugd --- Reclame --- digitale Technologie --- teknoloġija diġitali --- digitalna tehnologija --- digitaalitekniikka --- tecnología digital --- digitale technologie --- tehnologie digitală --- digital teknologi --- digitální technologie --- teknologji dixhitale --- цифрова технология --- digital teknik --- digital technology --- digitálna technológia --- ψηφιακή τεχνολογία --- tecnologia digitale --- ciparu tehnoloģija --- digitaaltehnoloogia --- technologia cyfrowa --- skaitmeninė technologija --- tecnologia digital --- digitális technológia --- дигитална технологија --- Digitaltechnologie --- digitalteknik --- gazetë --- gazeta --- laikraštis --- krant --- gazzetta --- avis --- εφημερίδα --- novine --- noviny --- newspaper --- jornal --- giornale --- новине --- вестник --- tidning --- laikraksts --- periódico --- sanomalehti --- újság --- časopis --- ajaleht --- Zeitung --- ziar --- весник --- settimanale --- dienraštis --- raník --- viikkolehti --- неделен весник --- ugeavis --- päevaleht --- týždenník --- savaitraštis --- печатен медиум --- dnevnik --- weekly newspaper --- dnevne novine --- електронски весник --- morgontidning --- tiskovine --- дневен весник --- dagstidning --- ziar săptămânal --- hetilap --- неделник --- diario --- weekblad --- semanario --- quotidiano --- semanário --- εβδομαδιαίο έντυπο --- kvällstidning --- Wochenzeitschrift --- ημερήσια εφημερίδα --- nedēļas laikraksts --- deník --- tjednik --- päivälehti --- tjedne novine --- quotidien --- неделен магазин --- daily newspaper --- hebdomadaire --- denník --- списание --- veckotidning --- gazetë e përjavshme --- nädalaleht --- večerník --- dienas laikraksts --- Tageszeitung --- cotidian --- gazetë e përditshme --- napilap --- dagblad --- communicatiemiddel --- Kommunikationsmittel --- komunikacijska sredstva --- mezzo di comunicazione --- kommunikationsmiddel --- μέσο επικοινωνίας --- kommunikationsmedel --- komunikacijsko sredstvo --- средства комуникација --- средство за комуникација --- sdělovací prostředky --- комуникационно средство --- sidevahend --- ryšių priemonės --- medio de comunicación --- means of communication --- mjete komunikimi --- viestintävälineet --- mezzi ta’ komunikazzjoni --- środki komunikowania --- mijloc de comunicare --- meios de comunicação --- komunikačné prostriedky --- sakaru līdzekļi --- kommunikációs eszköz --- Medium --- médium --- медиум --- Computerspel --- Kind --- Jeugd --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderzoek --- Geweld --- nuachtán --- modhanna cumarsáide --- teicneolaíocht dhigiteach --- Jongere --- Technologie numérique
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|